KlangIT RSS

lördag 5 april 2008

Bilder på Angelina Jolie som 16-årig modell

In Touch har lyckats komma över fler kort på Angelina Jolie. På korten poserar Jolie i olika baddräktsmodeller. In Touch påstår att Jolie är 16 år på bilderna. Bilderna är säkert ett scoop för In Touch, men själv har jag aldrig imponerats av Jolie, varken som skådespelerska eller som sexobjekt. Jag tycker hon ser skaplig ut, inte mer, vilket hon även gjorde på bilderna hon ställde upp på som ung. Jag kan faktiskt inte minnas att jag har sett en enda film med Angelina Jolie, har hon verkligen gjort så himla många, förutom filmerna om Lara Croft i Tomb Raider alltså? In Touch bilder på Jolie som 16-åring hittar ni hur som helst här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Joodå för sjutton, hon har gjort många. Den bästa hon har varit med i är enligt mig "The Bone Collector", på svenska "I samlarens spår", en skräckthriller om en seriemördare. Inte jäääättebra, men hygglig för att vara en sån film:)

Mattias Klang sa...

Sedär, det visste jag inte. Å andra sidan så gillar jag mest Al Pacino och Robert De Niro. Så kanske inte så konstigt att jag inte känner till Jolies insatser.